SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Wednesday 25 September 2013

Senyumanmu....................

Hari ini hari ke tujuh saya di Sabah.............

saya tiba di sekolah tepat jam 6.40 minit pagi..sebaik saya turun dari kereta pak supir...saya berjalan menuju ke bilik guru..baru beberapa langkah, saya mendengar panggilan seseorang......."ustazah Amnah"..pantas saya mencari,,,,siapakah yang memanggil....saya lihat Effandy berdiri tepat didepan saya..sambil tersenyum manis.....saya menjawab...

"ya saya...ada apa Efandy?

Effandy menjawab..."ndak ada apa-apa ustazah"

saya tersenyum..mimpi apakah Effandy malam tadi agaknye..hehe

terus saya bertanya..."kamu sudah makan?"

"sudah" jawabnya..sambil tersenyum lagi!!!naah..jiwa kacaukah budak ni....hehe...semoga kamu selalu ceria begini ye Effandy.....

selepas loceng berbunyi, saya lihat Effandy berlari-lari bersama rakan-rakannya..boleh tahan budak nih..detik hati saya....tappi...normal bagi kanak-kanak seusia dengannya...sedang belajar mengenal dunia.....

terasa bagai hari ini hari yang indah buat saya kerana disambut dengan senyuman Effandy....

p/s: saya tidak dapat menulis panjang hari ni,,,ada perkara yang mengganggu jiwa saya.....semoga semuanya baik2 saja........

No comments:

Post a Comment