SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Tuesday 1 October 2013

Hari berlalu..................

Hari ini hari ke 13 saya di Sabah.....

Ya Allah...betapa saya rindukan keluarga dan sahabat di semenanjung..acap kali air mata ini jatuh setiap kali saya terkenangkan kalian di sana....entah mengapa......

Ya Rabbi.....semoga musim kesedihan ini akan berlalu pergi.............kuatkanlah hatiku menghadapi perpisahan ini..........mereka yang terdahulu telah diuji dengan perpisahan yang lebih perit dari apa yang aku lalui....maafkanlah hamba..ampunkanlah hamba yang lemah lagi tidak berdaya.....

Beberapa hari berlalu...saya punya beberapa kisah yang ingin saya catatkan disini..namun masih belum punya kelapangan hati untuk saya menulis...memandangkan awan mendung yang sedang berarak di hati saya di saat ini..............

saban hari saya berdoa....Ya Allah...jagakan mereka untukku!!............hanya itu ku pinta..........


No comments:

Post a Comment