SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Sunday 22 September 2013

Pembuka Bicara

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh....


Salam pembuka kata dan salam pembuka bicara.....apa khabar sahabat-sahabatku, teman-temanku, saudara-saudara seagamaku dan semua yang mengenali saya? saya harap  kalian baik-baik saja.



Selepas sekian lama, tibe2 hari rase nak menulis di blog..sebab rasenye macam ade terlalu banyak cerite dan pengalaman yang ingin saya catatkan disini..tetapi..jangan ada yang salah faham..tujuan saya menulis bukan bertujuan untuk menunjuk-nunjuk atau bersungut, mengeluh, mengata, mengumpat dan sebagainya..tetapi ini adalah salah satu cara untuk saya mengisi masa lapang saya di sini..dan semestinya segala perkara atau hal yang saya catatkan disini adalah pengalaman hidup saya secara peribadi..



Jadi...



Selepas ini saya akan mula menulis apa-apa perkara yang saya rasa sesuai dan perlu sahaja didalam blog ini..mudah-mudahan ia memberi manfaat pada diri saya dan sesiapa sahaja yang membaca atau terbaca blog sy ni...:)



Sekian.



Wallahua'lam



terima kasih


No comments:

Post a Comment